دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

در افتتاحیه کتابخانه شهید «آرشام سرایداران» حسی ناب را تجربه کردم

«رمضانی» گفت: معمولا در افتتاح و کلنگ‌زنی شرکت نمی‌کنم، اما این افتتاح (کتابخانه شهید آرشام سرایداران) و عنوانی که بر این کتابخانه نهاده شده متفاوت بود و حس و حالی ناب و خاص را تجربه کردم.
کد خبر: ۵۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 26April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «مهدی رمضانی» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امروز ششم اردیبهشت در آیین افتتاحیه کتابخانه شهید «آرشام سرایداران» اظهار داشت: معمولا در افتتاح و کلنگ زنی شرکت نمی‌کنم، اما این افتتاح و عنوانی که بر این کتابخانه نهاده شده متفاوت بود و حس و حالی ناب و خاص را تجربه کردم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ابتدا گفت: امیدواریم شهادت روزی همه ما شود، اما برخی از شهادت‌ها و اتفاقات رنگ و بوی متفاوتی و بعضی خون‌ها اثر و تأثیری فراتر و غیرقابل تصور دارند.

رمضانی افزود: شهدای عزیز حادثه شاهچراغ (ع) و شهید آرشام سرایداران جنس و رنگ شهادتشان و تأثیری که خونشان بر مسیر اتفاقات انقلاب اسلامی داشته متفاوت بود و فضا را به نفع جبهه حق تغییر داد.

وی اضافه کرد: امید که این نامگذاری و تبرک این کتابخانه به نام شهید آرشام منشا تقویت و پرورش فرزندان، دانش آموزان و دانشجویان کشورباشد تا بدانند کجا دارند از فضای فرهنگی کشور استفاده می‌کنند و برای اینکه این فضا شکل بگیرد چه حوادث، رویداد‌ها و اتفاقاتی رخ داده، چه ظلم‌هایی شده، چه خون‌هایی ریخته شده و چه عزیزانی به شهادت رسیده‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ابرازامیدواری کرد این مسیر با قوت بیشتری پیش رود و کتابخانه‌ها به محلی برای تربیت و خدمت‌رسانی به نسل جدید و حتی نسل آینده بدل شود.

وی افزود: این فضا متعلق به این نسل است و این فضا محلی برای اقدامات فرهنگی مؤثر در این روستا باشد و مردم بتواند از خدماتش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار