پیام سردار «ملکی» در پی شهادت آیت الله «سلیمانی»؛

خدمات آیت الله «سلیمانی» از حافظه ملت پاک نخواهد شد

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 27April 2023

خدمات آیت الله «سلیمانی» از حافظه ملت پاک نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت عالم ربانی، مبارز و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده خبرگان رهبری که در حمله مسلحانه در حادثه تیراندازی در بابلسر، ناجوانمردانه به شهادت رسید مایه تألم و تأثر اینجانب شد.

آیت الله «سلیمانی» از روحانیون انقلابی وارسته، متعهد و فرهیخته اهل سوادکوه بود که سال‌ها عمر بابرکتش را صرف فراگیری علوم دینی و خدمت به انقلاب اسلامی کرده است و با روحیه جهادی به خدمتگزاری مشغول بود و دست از اعتلای نظام برنداشته است.

این عالم متقی از یاران دیرین امام و رهبر معظم انقلاب و از شاگردان آیت الله «محمد کوهستانی» و از چهره‌های جهادی و مردمی بود که عمر گرانمایه‌اش را در خدمت رسانی به مردم و تربیت و پرورش طلاب حوزه‌های علمیه صرف کرد و مورد توجه مردم قرار داشت و خدمات شایسته آن روحانی مجاهد در دوران دفاع مقدس و سنگر عبادی سیاسی نمازجمعه و نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان سیستان و بلوچستان، کاشان و نیز مجلس خبرگان رهبری هرگز از حافظه تاریخی این ملت پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تأسف بار، به جامعه روحانیت استان مازندران بویژه مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بابلسر و سوادکوه، استان سیستان و بلوچستان و بیت معظم حضرت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال همنیشینی با اولیاء الله را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها