پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران در پی عروج شهادت‌گونه آیت‌الله سلیمانی؛

آیت‌الله «سلیمانی» عامل وفاق بین شیعه و سنی بود

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی عروج شهادت‌گونه آیت الله «سلیمانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 27April 2023

آیت الله «سلیمانی» عامل وفاق بین شیعه و سنی بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی عروج شهادتگونه آیت الله سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

عروج شهادت گونه حضرت آیت الله سلیمانی نماینده نماینده مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر مردم عزیز ایران اسلامی شد.

این روحانی جلیل القدر که به مردمی بودن و تلاش برای حل مشکلات مردم شهره بود در حالی که همانند سایر اقشار شخصا انجام کار‌های اداری خود را پیگیری می‌کرد به ملکوت اعلی پیوست.

نقش بی‌بدیل این روحانی فقید در ایجاد وفاق ملی بین برادران شیعه و اهل سنت در سال‌های حضور در استان سیستان و بلوچستان برکسی پوشیده نیست و شادی دجال‌گونه رسانه‌های ضد انقلاب بر روی خون این شهید بزرگوار ماهیت پلید آنان را بیش از پیش برای مردم آشکار می‌کند که از به شهادت رسیدن یک روحانی مردمی و ساده زیست این گونه بر طبل شادی و گسترش خشونت، ترور و ناامنی می‌کوبند.

اینجانب به نمایندگی از خادمان مردم در پلیس استان مازندران این مصیبت جانکاه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی و بیت معزز حضرت آیت الله سلیمانی رضوان الله تعالی و مرمان شریف سیستان و بلوچستان و شهرستان بابلسر تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار