در فرودگاه دهلی؛

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: تلاش خود را برای مبارزه با یکجانبه‌گرایی تقویت خواهیم کرد

امیر آشتیانی گفت: در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با یکجانبه‌گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی، تلاش‌های خود را گسترده‌تر خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 27April 2023

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: تلاش خود را برای مبارزه با یکجانبه‌گرایی تقویت خواهیم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از ورود به فرودگاه دهلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان همکاری شانگهای یکی از کانون های بسیار مهم تحولات منطقه ای و جهانی است.

امیر آشتیانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار است که در سطح وزارت دفاع  در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای شرکت می کند.

وی تصریح کرد: در این فرصت پیش آمده ان شاءالله با تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های نظام اسلامی به ویژه در زمینه  مواردی مانند مقابله با یکجانبه‌گرایی برخی کشورها، مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی، تلاش‌های خود را گسترده‌تر خواهیم کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در ابعاد قدرت ملی، بخش‌های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و سایر بخش‌هایی که می‌توانیم مواضع‌مان را مطرح کنیم فرصت‌ساز خواهد بود، ادامه داد: در همین چارچوب دیدارها و ملاقات‌هایی با وزرای دفاع سایر کشورها در راستای منافع جمهوری اسلامي ايران و تقویت ثبات منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار