مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه در استان به مناسبت هفته بسیج کارگری

«گنجی» گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیاری جهت اجرای ویژه برنامه‌های هفته بسیج کارگری در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته و قرار است بیش از ۲۰ عنوان برنامه کلیدی در این هفته برگزار شود.
کد خبر: ۵۸۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 27April 2023

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه در استان به مناسبت هفته بسیج کارگری«سلمان گنجی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج کارگری و گرامیداشت یاد ۲۱۴ شهید والامقام از جامعه کارگری در استان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های بسیاری جهت اجرای ویژه برنامه‌های هفته بسیج کارگری در استان صورت گرفته و مقرر است بیش از ۲۰ عنوان برنامه کلیدی در این هفته برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تمامی تلاش خود را برای گسترش فرهنگ ایثار در عرصه تولید به کار گرفته است، افزود: در راستای تحقق این امر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات اقدام به بکارگیری نیرو‌های انقلابی می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر در نظر گرفته شده است به همین جهت نیز بزرگداشت این روز یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج کارگری محسوب می‌شود همچنین مقرر است یادواره شهدای کارگر استان نیز در روز ۱۱ اردیبهشت برگزار شود.

گنجی با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج کارگری، عنوان کرد: توزیع بسته‌های کمک مومنانه، برپایی نمایشگاه پیشرفت، برگزاری یادواره خانگی شهدای کارگری، رویداد سراسری فضای مجازی با هشتک کارگر_ایرانیم، اعزام گروه‌های جهادی سفیران و رزمایش شیفت ایثار در واحد‌های تولیدی، اجتماع کارگران در اماکن مذهبی و برگزاری جلسات تبیینی در پایگاه‌ها برخی از این ویژه‌برنامه‌ها هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیاده روی خانوادگی کارگران، دیدار با کارگران آسیب دیده و خانواده‌های کارگران متوفی، تکریم زنان کارگر و کارآفرین، حضور گسترده کارگران در نماز جمعه، دیدار با علمای دینی، برزگداشت روز بسیج کارگران و کارخانجات و تکریم مقام کارگر، دیدار با خانواده شهدای امنیت و برگزاری جلسات اخوت کارگران و کارفرمایان در پایگاه‌های بسیج کارخانجات بخش دیگری از ویژه‌برنامه‌هایی است که در هفته بسیج کارگری در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار