معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

۱۵۶۳ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند

حجت الاسلام طاهری گفت: یک‌هزار و ۵۶۳ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند.
کد خبر: ۵۸۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ - 27April 2023
۱۵۶۳ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،حجت الاسلام« امیر طاهری» معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در خصوص اعزام مبلغین اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۶۳ مبلغ دینی خواهر و برادر برای فعالیت‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این استان اعزام شدند.
 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: یک هزار و ۳۱۴ نفر از این مبلغان بومی استان بودند و ۲۴۹ نفر دیگر از قم به نقاط مختلف استان اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: از مجموع این تعداد مبلغ، ۴۱ نفر به صورت تخصصی در حوزه‌های جمعیت، جهاد تبیین، تفسیر قرآن کریم، پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی، روان شناسی و مهدویت فعالیت داشتند.
 
طاهری اضافه کرد: ۸۵۰ نفر از مبلغان بومی به نقاط مختلف شهری و روستایی اراک و بقیه به دیگر نقاط استان اعزام شدند.
 
وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه مبلغان فعال رسانه‌ای و فضای مجازی با بهره‌گیری از اساتید برجسته استانی و کشوری در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.
 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از راه اندازی سامانه شمع در استان مرکزی خبر داد و گفت: اعضای هیأت امنای هیأت‌های مذهبی که قصد دعوت سخنران و مبلغ به مساجد و حسینه‌ها را دارند می‌توانند با ورود به این سامانه نسبت به این مهم اقدام کنند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار