معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

آیت‌الله «سلیمانی» سالک الی الله بود

«سلگی» با بیان اینکه آیت‌الله شهید «سلیمانی» سالک الی الله بود و مظلومانه به شهادت رسید، گفت: تشییع باشکوه او را در روز جمعه به برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات و عشق و ارادت این مردم به عالمان و مجاهدان تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 27April 2023

آیت الله «سلیمانی» سالک الی الله بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و بزرگداشت شهید آیت‌الله سلیمانی که با حضور فرزندان معظم له و جمعی از نیروهای انقلابی تشکیل شد، اظهار داشت: شهادت شهید سلیمانی اگر چه ثُلمه بزرگی برای مردم دیار علویان و همه دلدادگان به اهل بیت در کشور بود اما سرنوشت ازلی و ابدی او جز شهادت در راه خدا نبود.

وی افزود: این عالم ربّانی و سالک توحیدی که سال‌ها منادی وحدت شیعه و سُنی در سیستان و بلوچستان بود و در این راه نورافشانی‌ها کرد شهادتش هم پیام آور وحدت ملت ایران در برابر جریان باطل و دین ستیز زمان است.

سلگی ادامه داد: مازندران از دیرباز قلب تپنده علمای شیعی جهان اسلام بوده و شهید سلیمانی سَمبل و نماد علمای شهید این دیار شد او با شهادتش لاله‌ای دیگر از بوستان بزرگ شهدای دیار علویان شد.

معاون استاندار مازندران گفت: شهید سلیمانی سالک الی الله بود و مظلومانه به شهادت رسید، تشییع باشکوه او را در روز جمعه به برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات و عشق و ارادت این مردم به عالمان و مجاهدان تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها