امام جمعه سلطانیه:

مبارزه با فساد باید قاطع باشد

حجت‌الاسلام «حسینی نسب» گفت: مبارزه با فساد باید قاطع و همیشگی باشد و هر کس در مبارزه با فساد و مفسد بی‌تفاوت باشد، نوعی همراهی با فساد است.
کد خبر: ۵۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 28April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «عمران حسینی‌نسب» امام جمعه سلطانیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: جامعه اسلامی اعم از حکومت و ثروتمندان جامعه باید زمینه‌ساز ازدواج جوانان باشند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه فساد، فساد است و چه فساد اقتصادی و چه فساد فرهنگی و نظام اسلامی نمی‌تواند نسبت به فساد بی‌تفاوت باشد، افزود: مبارزه با فساد باید قاطع و همیشگی باشد و هر کس در مبارزه با فساد و مفسد بی‌تفاوت باشد، نوعی همراهی با فساد است.

وی با اشاره به افزایش مناسبات بین‌المللی حتی توافق ایران و عربستان، افزایش مبادلات اقتصادی ایران و رشد فروش نفت همه بیانگر این است که جنگ ترکیبی ثمره‌ای برای غرب نداشته است، اضافه کرد: وزیر امور خزانه داری آمریکا اعتراف کرد این تحریم‌ها موجب همبستگی کشورهای تحت تحریم از جمله ایران چین و روسیه شده است.

حجت‌الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز شوراها اشاره کرد و با بيان اينكه مشورت یکی از ویژگی‌های مؤمنان است و شوراهای اسلامی نشان‌دهنده اهتمام نظام اسلامی به افکار و دیدگاه‌های گوناگون در اداره کشور است، گفت: افزایش اعتماد عمومی و تسهیل امور مردم، انتظار مردم از شوراهاست و شوراها می توانند خیلی از مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار