قالیباف با حضور در کلیسای حضرت یوسف به مقام شهید آشوری ادای احترام کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی، بعداظهر امروز در مراسم آیین تشییع پیکر سرباز شهید آشوری، «جانی بت اوشانا» حاضر شد و به مقام این شهید، ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۸۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ - 28April 2023
قالیباف با حضور در کلیسای حضرت یوسف به مقام شهید آشوری ادای احترام کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور در تشییع پیکر شهید «جانی بت اوشانا»، عصر امروز در مراسم این شهید در کلیسای حضرت یوسف حاضر شد و به مقام این شهید تازه تفحص شده ادای احترام کرد.
 
مراسم تشییع این شهید تازه تفحص شده با حضور تعدادی زیادی از هموطنان، خانواده شهدای ارمنی، چند تن از کشیشان کلیسا، روحانیت معظم و همچنین نواختن مارش نظامی برای ادای احترام به این شهید همراه بود و حاضران در این مراسم، با در دست داشتن پلاکاردهایی منقوش به ؛ «سرباز وطن، جانی بت اوشانا» یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

قالیباف در حاشیه مراسم تشییع پیکر «جانی بت اوشانا» سرباز شهید آشوری تازه تفحص‌شده ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این شهید آشوری به جامعه آشوریان، کلدانیان و ارامنه کشور بیان کرد: این شهید در این مقطع زمانی نشان داد که همه مذاهب و ادیان الهی و همه ایرانیان با هر زبان و قومیتی برای ایران عزیزمان جان خود را می‌دهند و تلاش می‌کنند و این یکی از مصداق های عینی در این مقطع بود.

رئیس قوه مقننه افزود: انصافاً بنده در دوران دفاع مقدس شاهد بودم، مسیحیان عزیز در دوران دفاع مقدس چه در عرصه‌های پشتیبانی و فنی و چه در پشت خاکریزهای خط اول که این شهید عزیز در تیپ ۵۵ هوابرد در شرق دجله در نزدیکترین و پشت خط اول جبهه بود، جنگیدند.

وی افزود: ان‌شاالله به واسطه روح این شهدا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و همت همه جوانان امروز جامعه ما و همه ایرانیان عزیز، در راه یک ایران قوی تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار