امام جمعه کوهدشت:

فضای مجازی با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ساماندهی شود

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: با اشاره به اینکه فضا مجازی رهاشده ذهن جوانان را فاسد می‌کند،گفت: بایستی فضای مجازی کنترل شود و با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات آن را ساماندهی نمود.
کد خبر: ۵۸۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ - 28April 2023

فضای مجازی با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ساماندهی شود

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت ضمن گرامی‌داشت هفته کار و کارگر و روز معلم اظهار داشت: تفکر، نماز شب و تقوای الهی سه مقوله بسیار مهم برای انسان به شمار می‌رود و نقطه مقابل شهوت عفت است و باطناً انسان باید خود را در برابر شهوت‌ها کنترل کند.

حجت‌الاسلام طهماسبی ضمن تأکید بر ازدواج آسان، افزود: یکی از راه‌های کنترل شهوت ازدواج آسان است، بایستی به جوانان در جامعه توجه نمود و برای آنان فکر اساسی کرد؛ هر جوانی که در اول جوانی اقدام به ازدواج کند دین خود را حفظ کرده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه فضا مجازی رهاشده ذهن جوانان را فاسد می‌کند، عنوان کرد: بایستی فضای مجازی کنترل شود و با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات آن را ساماندهی نمود.

وی با اشاره به اینکه رابطه متقابل عادلانه، تصریح کرد: باید در مقابل دشمنان خدا تسلیم نشد و ایستادگی و مقاومت کرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در عید سعید فطر گفت: آمریکا درصدد این است که هماهنگی سران سه قوه و هم وحدت ملی را بشکند ولی راه به‌جایی نخواهد برد، در جنگ اراده‌ها و ترکیبی باید راهکار داشت و مقاومت و ایستادگی نمود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بایستی به مردم خدمت شود و برای شهرستان ایجاد شغل شود، بیان کرد: مدیریت‌ها باید واحد و متخصص باشد و نظارت دقیق بر امور صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار