محمدجواد زمردیان:

24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در همدان پایگاه معنوی شده‌اند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: 24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در مراکز آموزشی، ارتفاعات و پارک‌های تفریحی پایگاه‌های معنوی آرامش مردم هستند.
کد خبر: ۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶ - 10November 2013

24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در همدان پایگاه معنوی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدجواد زمردیان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان با بیان اینکه شهدا برکت این سرزمین هستند، اظهار کرد: آرامش و توفیقات امروز کشور مرهون گذشت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
 

وی تصریح کرد: خیزش امروز سراسر گیتی به خاطر حماسه و شهادتطلبی شهیدان ایران اسلامی است به همین خاطر دشمنان از شهید و شهادت وحشت دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان با بیان اینکه صیانت از آرمان شهدا وظیفه همه است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت بزرگترین سلاح در برابر حربه استکبار است که همه باید در این راستا منسجم وارد شویم.


وی افزود: در تویسرکان به منظور تسریع در امر ساماندهی تپه نورالشهدا برنامهریزیهای لازم انجام شده است.


زمردیان افزود: برای انجام ساماندهی و ایجاد یادمان شهدای تپه نورالشهدای تویسرکان هیئت امنای حرم تشکیل خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه طرح ارائه شده یادمان تپه نورالشهدا برای تصویب و اجرا در دست مطالعه قرار میگیرد، گفت: برای تسهیل و روانسازی امور، مسیر محل دفن شهدای گمنام تسطیح میشود.
 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان با اشاره به پیگیری مستمر انجام کار از سوی مسئولان استان و شهرستان، اظهار کرد: تلاش میکنیم 30 درصد از اعتبار لازم برای ایجاد حرم شهدای گمنام در تپه نورالشهدا را بگیریم.
 

وی با اشاره به اینکه 24 نقطه یادمانی شهدای گمنام در استان همدان داریم، خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در سه محل مراکز آموزشی، ارتفاعات و پارکهای تفریحی به منظور ایجاد پایگاههای معنوی، آرمیدهاند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار