درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در طولکرم

منابع فلسطینی بامداد شنبه از درگیری نیرو‌های مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
کد خبر: ۵۸۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 29April 2023

درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در طولکرمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی بامداد شنبه از درگیری نیرو‌های مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» بامداد شنبه گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر طولکرم یورش بردند که این اقدام به درگیری با جوانان فلسطینی منجر شد.

گردان واکنش سریع در طولکرم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های این گردان همزمان با یورش صهیونیست‌ها به ورودی‌های شهرک طولکرم، ایستگاه ایست و بازرسی «الطیبه» محل استقرار نظامیان اشغالگر را هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط، منابع محلی در نابلس بامداد شنبه گزارش دادند که گروهی ویژه از نظامیان صهیونیستی در جریان درگیری با جوانان فلسطینی در نابلس، «مصطفی مبروکه» از بستگان نزدیک شهید «ادهم مبروکه» را در مجاور روستای «صره» در غرب نابلس را دستگیر کردند.

همچنین، منابع فلسطینی بامداد شنبه از درگیری شدید و تیراندازی نیرو‌های اشغالگر ضد جوانان مقاومت فلسطین در شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل گزارش دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار