جلسه بزرگداشت هفته معلم در بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه بزرگداشت آیت‌الله شهید «مطهری» و هفته معلم امروز در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 29April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله «مطهری» و بزرگداشت هفته معلم پیش از ظهر امروز جلسه اعضای شورای رابط آموزش و پرورش با حضور «شفیع‌زاده» رئیس آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر با قدردانی از زحمات «فرجی» رابط حفظ آثار در آموزش و پرورش از حمایت‌های رئیس آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد و رئوس برنامه‌ها و شرح وظایف مدیران قسمت‌های رابط آموزش و پرورش را تشرح کرد.

در ادامه معاونین آموزش و پرورش و دفتر حفظ آثار در بابلسر نقطه نظرات تخصصی خود را بیان کردند.

در پایان «شفیع‌زاده» رئیس آموزش و پرورش بابلسر برنامه‌ها و شرح وظایف ارائه شده از سوی مسئول دفتر حفظ آثار در این شهرستان را مفید و کاربردی تلقی کرد و بر ضرورت دقت در اجرای مصوبات تأکید داشت و بیان کرد: همه ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و باید برای تبیین اهداف شهدا تلاش و مجاهدت کنیم.

برگزاری اردو‌های فرزندان شهدا، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، قرائت وصیت نامه شهدا در صبحگاه مدارس، برگزراری بزرگداشت هفته معلم، پیگیری چاپ کتاب «علمداران هدایت» و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از جمله مواردی بود که به تصویب رسید.

جلسه بزرگداشت هفته معلم در بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه بزرگداشت هفته معلم در بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه بزرگداشت هفته معلم در بابلسر برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار