برگزاری مسابقه کتابخوانی «ماموریت ساعت ۱۲» در یزد + تیزر

معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی نهضت کتابخوانی مسابقه سراسری کتابخوانی با نام «ماموریت ساعت ۱۲» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 01May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی نهضت کتابخوانی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد مسابقه سراسری کتابخوانی با نام «ماموریت ساعت ۱۲» برگزار می‌کند.

علاقمندان می‌توانند از ۵ اردیبهشت الی ۳ خرداد ۱۴۰۲ در این مسابقه شرکت کنند. به ۲۰ نفر از برگزیدگان که پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه در روز ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ولادت حضرت امام رضا (ع) جوایز نقدی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است شرکت برای عموم مردم از سراسر کشور آزاد است.
 
کتاب برگزیده برای مسابقه «ماموریت ساعت ۱۲» است که دارای سه بخش خاطرات، دست‌نوشته‌ها و تصاویر و اسناد است. در بخش «خاطرات» بیش از دویست روایت کوتاه به نقل از اعضای خانواده، دوستان، آشنایان، همکاران و هم‌رزمان شهید با رعایت سیر زمانی آورده شده که بیانگر خصلت‌های فردی، رفتار‌ها و گفتار‌های شهید منتظرقائم در دوران کودکی، تحصیلات، خدمت سربازی، مبارزات انقلابی علیه رژیم، زندان ساواک، فرماندهی سپاه یزد و حادثه طبس است.
 
شهید محمد منتظرقائم در سال ۱۳۹۵ از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی شده است. کتاب «مأموریت ساعت ۱۲» در ۲۰۰ صفحه، با تیتراژ ۱۰۰۰ نسخه در سال ۱۴۰۰  منتشر شده است.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار