سرپرست جدید اداره کل آموزش بنیاد شهید:

مجاهدان فی سبیل الله، شهدا و جانبازان، دوستان مخصوص خدا هستند

صابریان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجاهدان فی سبیل الله، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم آن‌ها همان دوستان مخصوص خداوند هستند که در پیشگاه الهی دارای عزت و جایگاهی رفیع هستند و امیدواریم با خلاقیت و نوآوری خدمات آموزشی مثمر ثمری به دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 02May 2023

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون آموزش و پژوهش بنیاد برگزار شد. «مجتبی مدرس‌زاده» معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست اظهار داشت: در دوره جدید باید با نگاه تحولی برنامه‌های آموزشی را اجرا کنیم، زیرا خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از کار‌هایی است که از جنس دیگر مسئولیت‌های اجتماعی نیست و باید این اقدامات موجب رضایتمندی جامعه ایثارگری شود.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه جلسه ضمن تقدیر از خدمات «محمدعلی فقیه»، گفت: مسئولیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار سنگین و ارزشمند است؛ چرا که خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از وظایف اصلی و ذاتی بنیاد محسوب می‌شود و امید است سرپرست جدید اداره کل آموزش با کار و تلاش جهادی همانطور که شایسته نظام مقدس اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است برای خدمات‌رسانی به این عزیزان تلاش کند.

«محمدعلی فقیه» مدیرکل سابق آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ارائه گزارش‌ها و اقدامات انجام شده از دوران ۹ ساله تصدی مسئولیت خویش توضیحاتی ارائه کرد.

«هاشم صابریان» سرپرست اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم اظهار داشت: مجاهدان فی سبیل الله، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم آن‌ها همان دوستان مخصوص خداوند هستند که در پیشگاه الهی دارای عزت و جایگاهی رفیع هستند و امیدواریم با خلاقیت و نوآوری خدمات آموزشی مثمر ثمری به دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه کنیم.

وی افزود: خدمت به این قشر عزیز و بزرگوار که همه ما مدیون آن‌ها هستیم توفیق و سعادتی است که خداوند نصیب ما کرده و باید برای این نعمت خداوند بزرگوار را شاکر و سپاسگزار باشیم.

در پایان این مراسم معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از خدمات مدیرکل سابق آموزش تقدیر و حکم انتصاب سرپرست اداره کل آموزش بنیاد را اعطا کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار