وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در منزل شهید عجمیان:

شهید عجمیان مظهر عشق جامعه کارگری کشور به حریم مقدس ولایت است

مرتضوی جامعه کارگری کشور را برکت کشور و نظام توصیف کرد و گفت: شهید عجمیان مظهر عشق و ارادت جامعه کارگری کشور به حریم مقدس ولایت فقیه و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 02May 2023

شهید عجمیان مظهر عشق جامعه کارگری کشور به حریم مقدس ولایت و عزت ایران اسلامی است به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز کارگر و منزلت کار با حضور در منزل شهید عجمیان حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با خانواده این شهید بزرگوار اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تلاش زیادی کردند تا بین بین جامعه کارگری کشور و نظام فاصله و تقابل ایجاد شود، اما در این میان یک جوان کارگر بسیجی با خون خود، آبی بر آتش فتنه دشمن ریخت و نمادی شد برای عشق جامعه کارگری به ایران اسلامی و حراست از حریم مقدس ولایت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کشور بیش از چهارده هزار شهید به کشور، نظام و انقلاب تقدیم کرده است، تصریح کرد: کارگران همواره در عرصه‌های گوناگون پشتوانه عظمت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی بوده اند.

سید صولت مرتضوی با بیان اینکه کارگران ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی مانع تحقق رویای دشمن در نابودی اقتصادی کشور و ایستادن چرخ تولید و صنعت در کشور شده اند، افزود: کارگران به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ستون فقرات تولید هستند و باید تمام مسولان قدر دان زحمات آن‌ها باشند و در حد توان در جهت رفع مشکلات آن‌ها بکوشند.

مرتضوی همچنین با تقدیر از خانواده شهید سید روح الله عجمیان، خاطرنشان کرد: جوان رشید و دلاوری، چون شهید عجمیان با نان حلال کارگری و در خانواده مومن و معتقد پرورش یافته و این چنین است که خداوند متعال چنین عزتی را نصیب او کرد تا به عنوان نماد و مظهر غیرت ایرانی اسلامی نام او در تاریخ کشور جاودانه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار