سخنگوی جنبش حماس:

شهادت «خضر عدنان» آتش مقاومت فلسطین را شعله‌ورتر می‌کند

«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، گفت: شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
کد خبر: ۵۸۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 02May 2023

شهادت «خضر عدنان» آتش مقاومت فلسطین را شعله‌ورتر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهار داشت: اسیر شهید «خضر عدنان» یکی از نماد‌های مردم فلسطین است که پرچم مقاومت را بر دوش دارند.

قاسم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین در پی شهادت شیخ خضر عدنان افزود: اسیر شهید خضر عدنان، یک نماد فلسطینی است که در حالی که با غل و زنجیر بر بالین خود بسته شده بود، بر ادامه مقاومت اصرار داشت.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ادامه داد: شهادت شیخ عدنان در صفحات شکوه ملت فلسطین نقش خواهد بست و خون این شهید، به سوخت برای شعله‌ور ساختن آتش انقلاب و مقاومت ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر تبدیل خواهد شد. اتفاقی که برای شیخ عدنان افتاد، موید این است که شهادت او نتیجه یک عملیات کشتار عمدی و ترور و اعدام واقعی بوده است.

وی تصریح کرد: امروز پس از شهادت شیخ عدنان، انقلاب فلسطین شتاب و انگیزه جدیدی گرفته است و مردم ما این جنایت را بدون مجازات نمی‌گذارند. راه انقلاب و مقاومت در پاسخ به این جنایت و تمامی جنایات رژیم اشغالگر در سراسر فلسطین گسترش خواهد یافت.

سخنگوی حماس تأکید کرد: جنایت رژیم اشغالگر علیه شهید عدنان، همه نهاد‌های بین المللی را که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، رسوا کرد. این جنایت موید این است که این جهان ستمگر، در قبال اسرای فلسطینی و کمک به آن‌ها بی تفاوت است.

باشگاه اسرای فلسطین سحرگاه امروز سه شنبه از شهادت «خضر عدنان»، اسیر فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خبر داده است. باشگاه اسرای فلسطینی با اعلام این خبر تأسف‌بار، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به ترور شیخ خضر عدنان با برنامه‌ریزی قبلی متهم کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار