زیاد النخاله در واکنش به شهادت «خضر عدنان»:

ما با اراده خود راه شهادت را انتخاب کرده‌ایم/ پیروزی ملت فلسطین نزدیک است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان گفت: پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
کد خبر: ۵۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 02May 2023

ما با اراده خود راه شهادت را انتخاب کرده‌ایم/ پیروزی ملت فلسطین نزدیک استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در واکنش به شهادت خضر عدنان اظهار داشت: ما با اراده خود، راه شهادت را انتخاب کرده‌ایم.

النخاله افزود: شهید خضر عدنان بهترین نمونه برای کسانی است که این مسیر را انتخاب کرده‌اند. وی پیشرو مسیری است که ملت شجاع فلسطین آن را برگزیده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: اگر کسانی مانند شیخ خضر عدنان در میان ملت فلسطین وجود نداشت، آرمان فلسطین به فراموشی سپرده می‌شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: هر روز که در تاریخ ملت فلسطین می‌گذرد، بیانگر آن است که پیروزی ما به اذن خداوند نزدیک است.

وی اضافه کرد: اراده پولادین شیخ خضر عدنان در نبرد طولانی مدت و درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی مدال افتخاری بر سینه ملت شجاع فلسطین به شمار می‌رود.

النخاله تاکید کرد: ایشان نماد بزرگی در کنار دیگر نماد‌های ملت فلسطین و مبارزان راه آزادی در جهان باقی خواهد ماند. شیخ خضر عدنان به مثابه پرچم برافراشته‌ای در مسیر ما به سمت قدس است.

وی گفت: ما به همه شهدا و همچنین شیخ عدنان ابراز وفاداری می‌کنیم و می‌گوئیم هرگز دست از مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی خاک سرزمینمان از لوث وجود قاتلان و جنایتکاران برنمی داریم.

شب گذشته شیخ خضر عدنان در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب غذای خود در حالی که بیش از ۶۰ کیلو وزن کم کرده و در شرایط جسمانی بسیار وخیمی قرار داشت در سایه بی توجهی زندانبان‌های رژیم صهیونیستی و اهمال پزشکی آنها، به شهادت رسید.

وی اعلام کرده بود که در اعتراض به بازداشت بی‌دلیل خود توسط نظامیان صهیونیست دست به این اعتصاب غذای طولانی مدت زده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار