مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

ارتباط پیامکی جامعه‌هدف با مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران میسر شد

رضایی با بیان اینکه ایثارگران بدون نیاز به مراجعه به ادارات بنیاد می‌توانند خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه الکترونیکی دریافت کنند، گفت: خانواده شهدا و جانبازان می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی به صورت مستقیم با وی در میان بگذارند تا برای حل آن‌ها اقدام شود.
کد خبر: ۵۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 02May 2023

ارتباط پیامکی جامعه‌هدف با مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران میسر شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تبریک فرا رسیدن روز کارگر و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم اظهار داشت: شهرستان‌های استان تهران دوهزار و ۴۰۰ شهید کارگر و بیش از ۱۵۰ شهید معلم را در دوران دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های امام راحل و انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه بنیادشهرستان‌های استان تهران در حال حاضر به بیش از هشت هزار و ۵۰۰ خانواده شهید، ۲۲ هزار جانباز و آزاده خدمت ارائه می‌دهد، افزود: ۱۲هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیربومی است و با توجه به وسعت شهرستان‌های استان تهران و مهاجر پذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت‌ها دارند.

رضایی ادامه داد: علاوه بر دیدار‌های چهره به چهره در میز خدمت و ملاقات‌های عمومی روز‌های سه شنبه در شهرستان‌ها، راه‌های ارتباطی غیر حضوری با ایثارگران نیز تقویت شده و همچنین خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، می‌توانند از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۰۵۵۰۶۰۹۴۹ مسائل و مشکلات خود را مطرح و با مدیرکل در ارتباط باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران جایگاه خانواده‌های شهدا و جانبازان به ویژه والدین، همسران و فرزندان آن‌ها را نزد خداوند خاص و با عظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را برای امنیت و آرامش کشور و جانبازان سلامتی خود را فدا کردند و ما باید با تکریم و خدمت به ایثارگرانمان قدردان آن‌ها باشیم.

رضایی در پایان خطاب به معاونین و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی شایسته و درخور ایثارگران معظم گفت: امروز شاهد افزایش سن والدین معظم شهدا و نیز ایثارگران عزیزمان هستیم، ازاین‌رو ارائه خدمت به این عزیزان نیز باید مبتنی بر شرایط روز باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار