در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی مطرح شد؛

استاندار خراسان شمالی: تنها راه نجات کشور رجوع به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

حسین‌نژاد گفت: تبعیت از رهبری و زنده‌نگه داشتن ارزش‌ها و تقویت ایمان، راهکار اصلی برای برگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و چه بسا که در این مسیر شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم این نظام شدند.
کد خبر: ۵۸۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 03May 2023
استاندار خراسان شمالی: تنها راه نجات کشور رجوع به آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در استان، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی این استان و مسئولان دولتی در استانداری استان خراسان شمالی برگزار شد.
 
در این مراسم، استاندار خراسان شمالی مهم‌ترین راه تداوم انقلاب اسلامی را حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان می‌تواند نسل جوان و جدید را به سوی آگاه‌سازی و شفاف‌سازی و آشنایی با این حماسه بزرگ هدایت کنند.
 
حسین‌نژاد در ادامه با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در دوران جنگ شهدای والامقام بسیاری در راه دفاع از دین تقدیم انقلاب کردند، گفت: در حال حاضر نباید اجازه آسیب زدن و ورود هجمه‌های دشمنان به حوزه مسائل فرهنگی کشور را داد و راهکار آن توصیه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور را رجوع به آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کردند، متذکر شد: تبعیت از رهبری و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و تقویت ایمان، راهکار اصلی برای برگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و چه بسا که در این مسیر شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم این نظام شدند.
 
گفتنی است، در این مراسم سرهنگ «مهدی الهی‌راد» به‌عنوان مدیر‌کل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی معارفه و از زحمات و تلاش‌های سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیر‌کل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها