در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران-سوریه مطرح شد؛

حجت‌الاسلام رئیسی: تغییرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار، نتوانسته بر روابط بردارانه تهران-دمشق تاثیر بگذارد

رئیس‌جمهوری گفت: تغییرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار، نتوانسته بر روابط بردارانه دو کشور تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۵۸۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ - 03May 2023

حجت‌الاسلام رئیسی: تغییرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار، نتوانسته بر روابط بردارانه تهران-دمشق تاثیر بگذارد/ بشار اسد: دولت و ملت سوریه محبت‌‌های برادران ایرانی خود را فراموش نخواهند کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و سوریه که به ریاست وی و رئیس جمهور سوریه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از پیروزی دولت و ملت سوریه و جبهه مقاومت در برابر تروریسم‌ و عبور از دوران سخت، اظهار داشت: تغییرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار، نتوانسته بر روابط بردارانه دو کشور تاثیر بگذارد.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: روابط ایران و سوریه با خون شهدای عزیز ما به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده‌ و این اسم رمز پایداری‌ و استحکام روابط دو کشور است.

رئیس‌جمهوری خاطر‌نشان‌ کرد: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند و امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدیدها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.

وی در ادامه متذکر شد: امروز حقانیت‌ جایگاه ایران و سوریه‌، انطباق این مسیر با عقلانیت‌ و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگا‌ه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر حمایت و کمک ایران به تحقق صلح پایدار، ثبات‌ و آرامش در سوریه، گفت: جمهوری اسلامی همانطور که در مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در عرصه آبادانی و پیشرفت نیز در کنار برادران سوری خود خواهد ماند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار