مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

زندگی شهید «مطهری» باید به عنوان الگویی برای جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

«رستمیان» گفت: زندگی شهید مطهری باید به عنوان الگوی تبیین ارزش‌ها و اخلاق اسلامی مورد توجه فعالان عرصه جهاد تبیین قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 04May 2023

زندگی شهید «مطهری» باید به عنوان الگویی برای جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: معلمان همواره در سنگر‌های مختلف پشتیبان کشور، نظام و انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به حضور سازنده معلمان در دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید، افزود: جامعه معلمان کشور در عرصه‌های مختلف از تعلیم و تربیت تا دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته‌اند و امروز نیز نقش آن‌ها در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دانش آموزان بسیار مهم است.

رستمیان با بیان اینکه معلمان نقش مهمی در آگاهی و بصیرت افزایی جامعه دارند، تصریح کرد: امروز دشمنان درصدد تحمیل یک جنگ فرهنگی - رسانه‌ای به کشور هستند و در این راستا معلم مسیولیت تاریخی مهمی در مقابله با فتنه دشمنان به عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر قدردانی از مقام معلم، خاطرنشان کرد: معلم‌ها پیرو راه انبیا هستند و ثمره شغلشان تربیت انسان‌های شایسته و فرهیخته است و این وظیفه همه ما است که قدر دان زحمات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها