کاخ سفید: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به موضع روسیه پیرامون پشت‌پرده حمایت واشنگتن از حمله دیروز ادعا کرد: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!
کد خبر: ۵۸۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 04May 2023
کاخ سفید: در حمله پهپادی به کرملین دخالتی نداشتیم!به گزارش کروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز پنجشنبه و در واکنش به موضع گیری روسیه در ارتباط با اینکه واشنگتن در پشت حمله اوکراین به کرملین قرار دارد، ادعا کرد: آمریکا در حملات پهپادی به کرملین دخالت نداشته است!
 
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص ادامه داد: واشنگتن در حملات پهپادی به کرملین دخالت نداشته و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پشت آن بوده است، ندارد! آمریکا به حملات علیه رهبران تشویق نمی‌کند.
 
«جان کربی» اضافه کرد: ایالات متحده همه چیز را برای کی یف به منظور انجام یک ضد حمله در هفته‌ها و ماه‌های آینده تامین کرده است.
 
گفتنی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دیروز در سخنانی از دفع حمله هواپیما‌های بدون سرنشین ارتش اوکراین به کاخ کرملین خبر داد و گفته بود: رژیم کی یف بامداد روز چهارشنبه سوم ماه می‌اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
 
در همین ارتباط، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از اقدام اوکراین در حمله پهپادی به کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد. او حتی برای امضای تسلیم بدون قید و شرط هم دیگر لازم نیست. همانطور که می‌دانید هیتلر نیز آن را امضا نکرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها