مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

بهترین آموزش به فرزندان ارائه الگوی متناسب و انجام به موقع نماز است

«باقری» گفت: بهترین آموزش به فرزندان در راستای نماز ارائه الگوی متناسب و انجام به موقع این فریضه الهی از سوی والدین است.
کد خبر: ۵۸۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ - 05May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «میکائیل باقری»، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم اختتامیه اجلاس استانی نماز فارس در شیراز که در آستانه برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی و با حضور جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان و مسئولان فارس در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بهترین آموزش به فرزندان در راستای نماز ارائه الگوی متناسب و انجام به موقع این فریضه الهی از سوی والدین است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اجابت نشدن دعای انسان و بی برکتی عمر از نتایج سبک شمردن نماز است، اضافه کرد: مهمترین نقش در اقامه نماز دانش آموزان والدین هستند لذا فضای مجازی و معلم در اولویت‌های بعدی تاثیر گذاری قرار دارند.

باقری گفت: تارک نماز شدن افراد و سبک شمردن نماز امری است که به مرور اتفاق می‌افتاد لذا افراد ممکن است متوجه این مرور زمان نشوند.

در این مراسم، از ۱۷ دانش آموز دختر و پسر برگزیده استانی و شماری از فعالان حوزه نماز دانش‌آموزی نظیر ائمه جمعه و جماعت، فرمانداران، مدیران حوزه‌های علمیه، کارشناسان قرآن ادارات، مدرسین آموزش خانواده، مربیان پرورشی، اولیا، نیرو‌های خدماتی و... قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار