مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی خبر داد؛

برپایی شش موکب خیریه در بازی‌دراز و تنگه مرصاد/ ۲ هزار سبد معیشتی توزیع شد

چوپانی از برپایی شش موکب خیریه در بازی‌دراز و تنگه مرصاد خبر داد و گفت: به همت خیرین تهرانی و سراسر کشور در سالروز راهیان نور غرب و شمال‌غرب ۲ هزار سبد معیشتی در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد.
کد خبر: ۵۸۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 06May 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «فاطمه چوپانی» مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی خیریه آبشار عاطفه‌ها با تاکید براینکه هم‌دوستی و کمک‌رسانی پیشینه طولانی در فرهنگ ایران اسلامی دارد که در تاریخ انقلاب اسلامی به اوج رسیده است، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به پشتوانه کمک‌های مردمی به‌بهترین شکل پشتیبانی می‌شد و در این مسیر نقش مادران و بانوان بی‌بدیل بوده است‌.

وی خاطرنشان کرد:فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و احساس وظیفه گروه‌های جهادی طی سال‌های گذشته در نقاط محروم کشورمان به یک ظرفیت برای توانمندسازی و رفع محرومیت تبدیل شده است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

شش موکب خیرین به بازی‌دراز و تنگه مرصاد رفت/ ۲ هزار سبد معیشتی توزیع شد

مدیر قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی خیریه آبشار عاطفه‌ها به تشریح بخشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: بنیاد بین‌لمللی آبشار عاطفه‌ها همچون سال‌های گذشته با برگزاری رزمایش احسان و همدلی اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت سرپل ذهاب و شهرستان‌های اطراف کرمانشاه کرد.

چوپانی در ادامه اشاره‌ای هم به برپایی موکب در کوه‌های بازی دراز کرد و افزود: هم‌زمان با آغاز رسمی راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور و به مناسبت گرامی‌داشت شهدای بازی دراز شش موکب در مسیر تردد یادمان شهدای بازی دراز و جایگاه تنگه مرصاد و امامزاده احمد‌بن اسحاق برپا کردیم که در این موکب‌ها روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ضمن فعالیت‌های فرهنگی، ۲۰ هزار پرس غذای گرم و چند هزار بطری آب معدنی توزیع شد.

شش موکب خیرین به بازی‌دراز و تنگه مرصاد رفت/ ۲ هزار سبد معیشتی توزیع شد

وی ضمن تشکر از خیران خاطر نشان کرد: این بسته‌های معیشتی و غذای گرم به همت و همیاری خیران سراسر کشور به ویژه خیران تهرانی تهیه و بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها