امام جمعه موقت شهرکرد:

توجه به فرهنگ قرآنی در پیشبرد مسائل کشور از ضروریات است

حجت‌الاسلام و المسلمین «فاطمی» گفت: فرهنگ قرآنی درواقع یعنی فروتنی، تواضع، رعایت حلال و حرام، پاکی، دوری از تجملات همچنین زرق و برق دنیای مادی، نجابت و بندگی خدا که لازم است تمامی این موارد در پیشبرد مسائل کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۸۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 06May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدابوالحسن فاطمی» صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی در شهرکرد اظهار داشت: قرآن کریم مادر تمامی معارف دینی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که بالاترین سطح از توصیه‌های ضروری درخصوص موضوعات مختلف در آن وجود دارد.

وی افزود: مفاخر ملی ایران مانند فردوسی، سعدی، حافظ و... نیز اعتقاد بالایی به قرآن کریم داشتند و این موضوع در آثار آن‌ها نمایان است برای مثال حافظ در ۱۰ قسمت از کتاب خود نام قرآن کریم را آورده و ذکر می‌کند تمامی دستاورد‌های او به برکت این کتاب آسمانی است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: فرهنگ قرآنی درواقع یعنی فروتنی، تواضع، رعایت حلال و حرام، پاکی، دوری از تجملات همچنین زرق و برق دنیای مادی، نجابت و بندگی خدا که لازم است تمامی این موارد در پیشبرد مسائل کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

فاطمی با بیان اینکه تنها راه قرار گرفتن در مسیر صحیح و رستگاری در نظام جمهوری اسلامی ایران انس گرفتن با قرآن کریم است، عنوان کرد: این موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که باید تمامی افرادی که در کشور مسئولیتی برعهده دارند به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد با تاکید بر سابقه درخشان ملت ایران در پرداختن به قرآن کریم، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) به مومنان و مسلمانان جهان توصیه می‌کند فرزندان خود را براساس سه اصل مهم یعنی قرآن کریم، حب پیامبر و دوست داشتن اهل بیت (ع) پرورش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار