مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

شهید الداغی در راه دفاع از عفاف و حجاب جان خود را فدا کرد

حجت‌الاسلام «شریفی» با اشاره به اینکه شهید الداغی جوانمردی و غیرت خود را به همگان ثابت و در راه دفاع از عفاف و حجاب جان خود را فدا کرد گفت: وظیفه همه ما است که از ارزش‌ها دفاع کنیم و وظیفه مسئولان است که محکومان این حادثه را مجازات کنند.
کد خبر: ۵۸۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 06May 2023

شهید الداغی در راه دفاع از عفاف و حجاب جان خود را فدا کردبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام المسلمین «مصطفی شریفی» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اتفاق‌هایی که چند روز گذشته در کشور ما اتفاق افتاد شهادت شهید الداغی است که می‌توان این واقعه را از جنبه‌های مختلف بررسی کرد.

حجت‌الاسلام شریفی بیان کرد: تا کنون دشمنان در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر  تأکید داشتند عده‌ای حزب‌اللهی با سازمان‌دهی مشخص دنبال امربه‌معروف و نهی از منکر جامعه هستند ولی شهادت این عزیز نشان داد این‌طور نیست و همه مردم ایران دنبال پاکی و عفت هستند.

مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: این جوان عزیز جزء قشر خاصی نبود اما وظیفه خود دید از خانم‌هایی که مورد تعرض واقع‌شده بودند دفاع کند.

 وی تصریح کرد: شهادت ایشان بسیاری از مسائل را روشن کرد. بسیاری از سلبریتی‌هایی که تا کنون ادعا می‌کردند دنبال حق و حقانیت هستند در این قضیه سکوت کردند اما آحاد جامعه به حرکت این جوان عزیز افتخار کرد.

این کارشناس فرهنگی افزود: شهید الداغی جوانمردی و غیرت خود را به همگان ثابت کرد و در راه دفاع از عفاف و حجاب جان خود را فدا کرد. وظیفه همه ما است که از ارزش‌ها دفاع کنیم و وظیفه مسئولان است که محکومان این حادثه را مجازات نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها