آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

اعتصاب عمومی در اراضی اشغالی1948/ زخمی شدن 6 فلسطینی در کرانه باختری

پنجاهمین روز انتفاضه قدس شاهد اتفاقاتی از قبیل اعتصاب عمومی در اراضی اشغالی سال 1948 و ادامه درگیری‌ها میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست و یورش مجدد به مسجدالاقصی بود.
کد خبر: ۵۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ - 19November 2015

اعتصاب عمومی در اراضی اشغالی1948/ زخمی شدن 6 فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شوراهای محلی در اراضی اشغالی 1948 امروز (پنجشنبه) در واکنش به غیرقانونی اعلام کردن جنبش اسلامی فلسطین در این اراضی، اعلام اعتصاب عمومی کردند.

رژیم صهیونیستی در تلاش برای خاموش کردن انتفاضه قدس، «جنبش اسلامی فسلطین» (در اراضی اشغالی) را غیرقانونی و اموال آن را مصادره کرد.

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست با بمب دستساز

در عملیات جوان فلسطینی در شهر الخلیل، یک نظامی اسرائیلی زخمی شد. گفته میشود این جراحت به دلیل انفجار بمب دستساز بوده است.

یورش به مسجدالاقصی

شهرکنشینان صهیونیست امروز پنجشنبه بار دیگر با حمایت نظامی و حضور سربازان اسرائیلی، وارد مسجدالاقصی شدند و اقدام به هتک حرمت آن کردند.

زخمی شدن 6 فلسطینی و بازداشت دو تن دیگر در کرانه باختری

امروز پنجشنبه درگیریهای گستردهای در نابلس و اردوگاه «الدهیشه» واقع در بیتلحم در کرانه باختری رخ داد که طی آن شش فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیستی همچنین دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

انتفاضه فلسطین وارد پنجاهمین روز شده است و تاکنون 89 فلسطینی در آن شهید و بیش از 10 هزار نفر دیگر زخمی یا باز گازهای اشک آور نظامیان صهیونیست مسموم شدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار