باقری لنکرانی:

نبرد ایران و آمریکا مبنایی است

وزیر سابق بهداشت گفت: رویارویی ایران و آمریکا بر سر دعوای هسته‌ای، حقوق بشر، سوریه و موضوعات دیگر نیست؛ بلکه دعوای ما با آن‌ها مبنایی است.
کد خبر: ۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 19November 2015

نبرد ایران و آمریکا مبنایی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در دومین نشست تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور گفت: گاهی اوقات سکوت برخیها در خدمت فتنه قرار میگیرد؛ بنابراین چنانچه در وقایع اخیر نفهمیم که سر و ته قضایا کجاست، دچار کجاندیشی میشویم.

وی افزود: اگر در این روزها درک نکنیم که چالش اصلی ما با آمریکا و استکبار جهانی چیست و به حاشیهها بپردازیم، دچار زیان خواهیم شد؛ به عبارت دیگر در بعضی از دعواهایی که صورت میگیرد نباید نقطه تضادمان با آمریکا را فراموش کنیم؛ بدین معنی که ما با آمریکا نمیتوانیم سر سازش داشته باشیم.

وزیر سابق بهداشت با اشاره به اینکه فهمیدن این متن و حاشیه به معرفت دینی نیاز دارد، گفت: برخی افراد دعوای ما با آمریکا و بحث نفوذیها را بهعنوان مستمسک سیاسی قلمداد میکنند و اینکه با اینگونه موضوعات، گروهی باید حذف شوند؛ در حالی که نبرد ایران با آمریکا نبردی سرنوشتساز است.

لنکرانی در پایان درباره رویارویی ایران و آمریکا اظهار داشت: رویارویی این دو کشور بر سر دعوای هستهای، حقوق بشر، سوریه و موضوعات دیگر نیست؛ چون دعوای ما با آنها مبنایی است؛ لذا محال است کسی موضعگیری برای خوشآمد آمریکاییها انجام دهد و در عین حال موضعش خوشایند انقلاب اسلامی هم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها