دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان:

پایش اماکن آلوده و اجرای دستورالعمل حجاب ضرورت دارد

«موسویان» با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل عفاف و حجاب و پایش اماکن آلوده شهر گفت: کلیه اقدامات همکاران قضایی دادسرا در چارچوب قانون انجام گرفته و اقتدار قضایی در تصمیمات اتخاذ شده حفظ شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ - 08May 2023

پایش اماکن آلوده و اجرای دستورالعمل حجاب ضرورت داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدمحمد موسویان» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در نشست شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، ضمن تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل عفاف و حجاب و پایش اماکن آلوده شهر اظهار داشت: کلیه اقدامات همکاران قضایی دادسرا در چارچوب قانون انجام گرفته و اقتدار قضایی در تصمیمات اتخاذ شده حفظ شود.

وی افزود: قضات دادسرا با نظارت بر حسن انجام وظایف و ارجاعات به کارشناسان هر گونه تخلف و عدم اعلام نتیجه کارشناسی در مهلت قانونی بدون عذر موجه توسط ایشان را مورد پیگرد قرار خواهند داد.

موسویان در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از تأخیر در اعلام نتیجه امر کارشناسی که باعث اطاله دادرسی می‌شود انتخاب کارشناس توسط قضات تنها از طریق سامانه صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان همچنین در خصوص کیفرخواست شفاهی خاطرنشان کرد: در مجتمع‌هایی که شعب دادگاه و دادسرا در کنار هم وجود دارند، اقدام عاجل و سریع در خصوص افزایش صدور کیفرخواست شفاهی صورت پذیرد.

گفتنی است تاکید بر انجام دادرسی الکترونیک به جهت صرفه جویی در هزینه‌ها، زمان و کاهش اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و اتخاذ تصمیم تا پایان خرداد ماه و نظارت جدی بر ضابطان از دیگر مواردی بود که در این نشست بر آن تأکید گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار