رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ورزش باستانی در نیرو‌های مسلح احیا می‌شود

امیر سرتیپ دوم «فولادی» با بیان اینکه ورزش باستانی و زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ و سنت ما دارد، گفت: برنامه داریم تا ورزش باستانی را به خاطر خصوصیت جوانمردی و پهلوانی در نیرو‌های مسلح‌مان احیا کنیم.
کد خبر: ۵۸۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 09May 2023

امیر سرتیپ دوم فولادیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که امروز (سه‌شنبه) به‌مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و به همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زورخانه شهید طوقانی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم امروز به‌مناسبت (۱۷ شوال) روز فرهنگ ورزش پهلوانی برگزار شده است.

امیر فولادی ادامه داد: این برنامه به همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برگزار شده و قهرمانان و پهلوانان در آن شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ورزش باستانی و زورخانه‌ای ریشه در فرهنگ و سنت ما دارد، گفت: این ورزش ترویج‌دهنده فرهنگ جوانمردی و پهلوانی بوده و تمام فاکتور‌های آمادگی جسمانی در آن نهفته است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی موجب ارتقای آمادگی جسمانی افراد می‌شود، افزود: در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی فرهنگ سنتی، مذهبی، ملی و استانی ما نهفته شده است.

امیر فولادی خاطرنشان کرد: کمتر پادگانی در نیرو‌های مسلح وجود دارد که زورخانه نداشته باشد و برنامه داریم تا ورزش باستانی را به خاطر خصوصیت جوانمردی و پهلوانی در نیرو‌های مسلح‌مان احیا کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار