آینده خواندنی است/

مدیر انتشارات سرو: انتشارات سرو با ۱۶ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌رود

گفت این‌ناشر با ۴۵ عنوان کتاب در بخش حضوری و ۷۳ عنوان کتاب در بخش مجازی در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.
کد خبر: ۵۸۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 09May 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا سلیمی» مدیر انتشارات سرو اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جبهه جهاد تبیین؛ این مجموعه در تلاش است با بیش از ۷۰ عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد، که از این میان ۴۵ عنوان کتاب در بخش حضوری و ۷۳ عنوان کتاب در بخش مجازی می‌باشد.

مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۱۵ غرفه ۱۴) نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

وی افزود: از میان ۴۵ عنوان کتاب، ۱۶ عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها را با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی کنیم.

سلیمی درباره حمایت از علاقمندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقمندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، کلیه کتب نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.

سلیمی ضمن دعوت از علاقمندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال دانست و گفت: معرفی تازه‌های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه‌های دیگر ما خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها