مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

تبدیل یک سرباز به فرد خودساخته و کارآفرین وظیفه ماست

«کمالی» گفت: دوران جوانی، طلایی ترین دوران زندگی هر فرد است، جوانی زمان کاشت بذر زندگی، نشاط و شادابی بوده که باید قدر آن را بدانید و یکی از ثمربخش ترین آن خدمت در راه اسلام و در رأس آن تأمین نظم و امنیت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ - 09May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با برگزاری جلسه قرارگاه مهارت آموزی سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزي ستاد كل نيروهاي مسلح با کارکنان وظیفه حاضر درستاد شهید خطيري فرماندهی مرزبانی استان گلستان به صورت چهره به چهره و در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

سردار «موسی کمالی» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدارها دوران خدمت سربازی را آغاز يك تحول دانست و اظهار داشت: مهمترین موضوعی که کارکنان بایستی در دوران خدمت مقدس سربازي به آن توجه کنند، تقویت اراده خودباوری و مسئولیت پذیری است تا بتوانند فرد مفيدي براي کشور و خانواده خود باشند.

وي خاطرنشان کرد: وجود کارکنان وظیفه نعمتی بسیار ارزشمند جهت حفظ و حراست از مرزهای کشور محسوب مي گردد و می بایست از اين پتانسيل و نيروي جواني در عرصه مسئوليت پذيري ونقش آفريني اجتماعی به نحواحسن استفاده به عمل آورد که برگزاري دوره هاي مهارت آموزي يکي از اهداف مهم در این مسیر است.

دوران جواني، طلایی ترین دوران زندگی هر فرد است/  تبدیل یک سرباز به فرد خودساخته و کارآفرین وظیفه ماست

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به کارکنان وظیفه گفت: دوران جوانی، طلایی ترین دوران زندگی هر فرد است، جوانی زمان کاشت بذر زندگی، نشاط و شادابی بوده که باید قدر آن را بدانید و یکی از ثمربخش ترین آن خدمت در راه اسلام و در رأس آن تأمین نظم و امنیت جامعه اسلامی است.

سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزي ستاد کل نیروهای مسلح یکی از برنامه هاي مهم ستاد کل نيروهاي مسلح را ایجاد محیط رضایت بخش برای کلیه کارکنان بیان نمود  و افزود: فرآیند ایجاد انگیزه یکی از مهم ترین جنبه های مدیریت منابع انسانی است چرا که با افزایش انگیزه در بین کارکنان، اهداف سازمانی نیز تحقق می یابد، امیدواریم این مهم در مجموعه مرزبانی استان گلستان نیز شکل گیرد.

سردار کمالی گفت: به سربازان عزیز توصیه میکنیم تا از این فرصت و شرایط ایجاد شده در سطح نیروهای مسلح، در راستای کسب مهارت آموزي استفاده کنند و مهارتهای تخصصی لازم در زمینه ایجاد بستر شغلي براي آينده خود را، فراگیرند.

وی افزود: مهارت آموزی سربازان یک عزم همگانی را می طلبد و شاید مهم تر از ورود به بازار کار و اشتغال این عزیزان، تبدیل آنان به یک فرد خودساخته و کارآفرین می باشد.

دوران جواني، طلایی ترین دوران زندگی هر فرد است/  تبدیل یک سرباز به فرد خودساخته و کارآفرین وظیفه ماست

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها