فرمانده سپاه استان گلستان:

جهاد تبیین جزو ضروریات است

«ملک شاهکوهی» گفت: حضور حداکثری، سلامت، رفاقت و رقابت، اولویت‌های ما در انتخابات پیش رو محسوب می‌شود و در سال انتخابات، جهاد تبیین حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۸۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ - 09May 2023

سال 1402 برای کشور ما سال مهمی است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز در نشست جهاد تبیین کارکنان ستاد سپاه نینوا اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ برای کشور ما سال مهمی است؛ لذا جهاد تبیین برای ما در سال انتخابات حائز اهمیت است؛ چرا که دشمن برای انتخابات ما برنامه دارد و سم‌پاشی می‌کند تا حماسه حضور مردمی شکل نگیرد.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا حضور حداکثری را در انتخابات داشته باشیم؛ همانند انتخابات ۱۴۰۰ که علی‌رغم اینکه در ایام اوج کرونا قرار داشتیم، اما مردم ما آن‌چنان حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را مأیوس کردند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: حضور حداکثری، سلامت، رفاقت و رقابت، چهار اولویت ما در انتخابات پیش رو است و هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، برای ما مورد احترام است.

ملک شاهکوهی  تصریح کرد: ما با مردم با زبان کار صحبت می‌کنیم، نه با زبان موعظه و نصیحت؛ یعنی با عمل ثابت می‌کنیم که انقلاب چه خدماتی به مردم و نظام کرده است؛ البته کمبود‌هایی داریم، اما دستاورد‌های انقلاب قابل شمارش نیست.

فرمانده سپاه استان گلستان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین جزو ضروریات است؛ لذا خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنید، اول هم از خانواده، فامیل و دوستان خود شروع کنید؛ چون خیلی از کار‌های بزرگی که انجام می‌شود، هنوز مردم در جریان نیستند و این می‌طلبد که بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار