معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان در جنگ شناختی به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم و نظام هستند

سردار «جوانی» گفت: امروز در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که امید را بگیرد و به جای آن یأس بکارد. دشمن تمام تلاشش این است که امید را از نیروهای انقلابی بگیرد و در عوض جریان ضد انقلاب را تقویت کند.
کد خبر: ۵۸۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 09May 2023

دشمنان دنبال بی اعتمادی بین مردم و نظام هستند

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع پاسداران ستاد سپاه نینوای استان گلستان اظهار داشت: بعضی‌ها در کشور ما فقط مشکلات را می‌بینند و همیشه مأیوس و ناامید هستند؛ اما بعضی‌ها مشکلات را نمی‌بینند و در این زمینه بهتر است که هر دو را با هم ببینیم و به این وسیله امید روزافزون را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: تقویت امید در جامعه با توجه به انتخابات پایان سال از مهم‌ترین مأموریت‌های ماست و مقام معظم رهبری نیز به این مهم تأکید فراوان داشته‌اند.

سردار جوانی گفت: انتخابات اگر خوب برگزار شود، موجب تقویت اقتدار ملی می‌شود و اگر ضعیف برگزار شود، باعث می‌شود که دشمنان فشارشان را زیاد کنند؛ لذا ما موظفیم کاری کنیم که نتیجه‌اش تقویت ایران اسلامی باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسدارا ن انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد تبیین، جهادی است که بر همگان واجب است؛ این جهاد نیاز به سرمایه‌گذاری ندارد و می‌توان به وسیله زبان و صحبت کردن این کار را انجام داد.

این مقام مسئول عنوان کرد: تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما، فریب دادن است و آن چیزی که می‌تواند جلوی فریب را بگیرد، آگاه ساختن است. در این قضایا آن کسی که آگاهی و فهم و درک ندارد، فریب می‌خورَد. وقتی کار بزرگی انجام می‌شود و مردم از آن خبر ندارند، باید آن را بازگو کرد؛ چون به فرموده مقام معظم رهبری اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است.

وی اظهار داشت: امروز در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که سوخت را از موتور آرمان‌گرایی ما بگیرد، و امید را بگیرد و به جای آن یأس بکارد. دشمن تمام تلاشش این است که امید را از نیرو‌های انقلابی بگیرد و در عوض، جریان ضد انقلاب را تقویت کند.

جوانی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها برای رهبری جهان به دنبال ساخت خاورمیانه بزرگ و جدید بودند و بحران‌هایی که ایجاد کردند هم به همین دلیل بود و در کانون این تسلط بر خاورمیانه، تسلط بر ایران بود. آن‌ها برای اینکه خاورمیانه آمریکایی را ایجاد کنند، میلیون‌ها دلار خرج کردند.

معاون سیاسی سپاه گفت: جهاد تبیین را برای جلوگیری از فریبکاری‌ها باید انجام بدهیم؛ چون دشمنان هر بار با یک شکل و شمایل جدیدی وارد می‌شوند؛ آن‌ها به دنبال بدبین‌سازی و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و نظام هستند و می‌خواهند رهبری را عامل مشکلات بیان کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در جهاد تبیین، باید با گفتن واقعیاتِ امیدآفرین و همچنین بیان مشکلات و دلیلِ این مشکلات به مردم، رسالت خود را انجام دهیم؛ باید موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام و نقش رهبری را در این موفقیت‌ها را بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار