در حاشیه اختتامیه اجلاسیه مجمع اساتید شبکه صالحین مطرح شد؛

سرلشکر سلامی: دشمن در اغتشاشات به قائمه نظام حمله کرد، تا قاعده را بشکند/ امروز شاهد انزوای سیاسی تا گسستگی انسجام دشمن در تحولات منطقه هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان شدیداً به انزوای سیاسی افتاده‌اند گفت: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند، زیرا هر روز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 10May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اختتامیه اجلاسیه اساتید و فرماندهان شبکه تربیتی صالحین بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحولات منطقه در جهت گسستگی انسجام دشمنان ما پیش می‌رود.

وی افزود: وضعیت در سرزمین‌های اشغالی با مجاهدت همه فلسطینی‌ها روند نگران‌کننده‌ای را برای صهیونیست‌ها ایجاد کرده است. شرایط داخلی، اعتراضات سیاسی و اجتماعی خود مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که نظام سیاسی صهیونیست‌ها، یک نظام مستقری نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خروج آمریکایی‌ها از منطقه، تصریح کرد: الحمدلله آمریکایی‌ها به شکل گسترده‌ای از منطقه خارج شدند و مجبور شدند که منطقه را از اولویت‌های سیاسی خودشان خارج کنند و روابط ما با همسایگان شرایط مناسب‌تری به خود گرفته است و خبری از انزوای سیاسی که دشمنان برای ما طراحی کرده‌ بودند نیست.

سردار سلامی طراحی گسترده دشمن در اغتشاشات سال گذشته مبنی بر سرنگونی نظام ولایی و مردم پایه و مقتدر ایران اسلامی را بخشی از پازل شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمن به قائمه نظام حمله کرده بود تا قاعده را بشکند. چرا که فرمانده معظم کل قوا، قائمه نظام اسلامی و مردم، قاعده آن هستند.

وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در راه است، امید‌ها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد کرد، یادآور شد: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند، زیرا هر روز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار