زخمی شدن نظامی صهیونیست در طوباس/ اعتصاب سراسری در جنین

نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 10May 2023

زخمی شدن نظامی صهیونیست در طوباس/ اعتصاب سراسری در جنینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان تیراندازی بامداد امروز به سمت نظامیان صهیونیست در شهر طوباس، یک نظامی زن صهیونیست هدف قرار گرفته و مجروح شده است.

اعتصاب سراسری در جنین

در پی شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در جریان یورش بامداد امروز به شهرک قباطیه در جنوب جنین، در این استان اعتصاب سراسری اعلام شده است.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهرک قباطیه خودرویی را در یکی از خیابان‌های این شهرک به گلوله بستند که طی آن احمد جمال توفیق عسف و رانی ولید احمد قطنات به شهادت رسیدند.

بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری

دفتر اطلاع رسانی اسرا اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز چهارشنبه به چند منطقه در کرانه باختری یورش برده و بیش از ۱۵ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

زخمی شدن ۶ فلسطینی در شرق رام الله

منابع محلی اعلام کردند که شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به شهرک دیر دبون در شرق رام الله یورش برده و اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند که طی آن ۶ نفر زخمی شدند.

درگیری مسلحانه در جنین و طولکرم

منابع محلی گوشه‌ای از درگیری‌های مسلحانه بامداد امروز مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک قباطیه در جنین و شهر طولکرم را منتشر کردند.

در جریان این درگیری‌ها نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی شدید مبارزان فلسطینی قرار گرفته و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

نگرانی صهیونیست‌ها از تحولات پیش‌رو

هالیل روزین خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل وارد مرحله انتظار شده و نباید در این وضعیت باقی بماند و این را باید بداند که اگر حمله نکند، دیر یا زود هدف حمله قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها