تعطیل کردن تمامی مدارس نزدیک به نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مقامات این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دستور تعطیلی تمام مدارس نزدیک به نوار غزه را صادر کردند.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 10May 2023

تعطیل کردن تمامی مدارس نزدیک به نوار غزه توسط رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد مقامات این رژیم به علت هراس از حملات موشکی احتمالی مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت روز سه‌شنبه، تمام مدارس در شهرک‌های نزدیک به نوار غزه تا شعاع ۴۰ کیلومتری تعطیل کردند.

دیروز سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی در نوار غزه را بمباران کردند. در ابتدا اعلام شد که این شبیخون بزدلانه ۹ شهید برجای گذاشته، اما وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدا به ۱۳ نفر خبر داد. در این حملات، بیش از ۲۰ فلسطینی دیگر مجروح شدند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی علیه غزه، جهاد شاکر الغنام، دبیر شورای نظامی در گردان‌های قدس، خلیل صلاح البحتینی، عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال در گردان‌های قدس و طارق محمد عزالدین، از رهبران عملیات نظامی در گردان‌های قدس در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

روزنامه یدیعوت آحارونت نیز گزارش داد که تصمیم نهایی ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه گذشته در مقر شاباک توسط بنیامین نتانیاهو و وزیر ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ شد.

همچنین براساس گزارش‌های منتشر شده، سران رژیم صهیونیستی، مسئولان مصر را در جریان ترور رهبران گردان‌های القدس بعد از اجرای این عملیات، گذاشته بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها