پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در بندرعباس تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ مسعود پرکاس امروز با حضور مردم، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مسئولان استان هرمزگان تشییع شد.
کد خبر: ۵۸۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 10May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ مسعود پرکاس امروز با حضور مردم، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مسئولان استان هرمزگان در کنار آب‌های فیروزه‌ای خلیج فارس تشییع شد.

در این مراسم که از ساعت ۹:۳۰ از میدان امام خمینی (ره) به‌ سمت مصلی بزرگ بندرعباس برگزار شد، مردم هرمزگان در مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع امنیت در عرصه دریا و مرزهای آبی خلیج فارس سنگ تمام گذاشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم که با حضور گسترده آحاد مختلف مردم مومن، شهید پرور و ولایت مدار هرمزگان، مسئولان استانی، نظامی، انتظامی و همرزمان شهید برگزار شد، از همان ابتدای مراسم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق، با خون این شهید عهدی دوباره بستند.

پس از مراسم تشییع و وداع، عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر بر پیکر این شهید مدافع امنیت در دریا، قرار است آیین خاک‌ سپاری و تدفین این شهید والامقام مرزبانی از ساعت ۱۵ در روستای زمین‌ سنگ از توابع بخش شمیل بندرعباس برگزار شود.

سرهنگ «مسعود پرکاس» رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان بود که عصر روز ۱۸ اردیبهشت طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای آبی استان هرمزگان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران به شهادت رسید.

در این مراسم تشییع و وداع، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، فرماندهان فراجا و مرزبانی، فرماندهان یگان‌ های ارتش و سپاه و اقشار مختلف مردم از میدان انقلاب تا مسجد جامع بندرعباس حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار