سردار نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

«نفوذ» حرکت تاکتیکی دشمن نیست، استراتژی دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تلاش‌های دشمن برای نفوذ علامت شکست دشمن است، گفت: امروز دیگر نفوذ به عنوان یک حرکت تاکتیکی دشمن نیست؛ بلکه استراتژی دشمن است.
کد خبر: ۵۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ - 20November 2015

«نفوذ» حرکت تاکتیکی دشمن نیست، استراتژی دشمن است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه تهران، با اشاره به هفته بسیج گفت: حماسههای شما ملت بزرگ امروز چشم دنیا را خیره کرده است و دشمن را به عجز و ناتوانی کشانده و دیگر ملتها را به خود امیدوار ساخته است.

وی افزود: شما ملت حماسهها، پیروزیها، جهادهای سخت و ایستادگیها و مقاومتها هستید و درود بر شما که در اوج حماسههایتان بسیج را شکل و گسترش دادید و امروز به عنوان یک نیروی بزرگ رهاییبخش در مقابل جبهه استکبار ایستادهاید.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به فعالیتهای اقشار مختلف بسیج در حوزه خدمترسانی گفت: فعالیت هزاران استاد بسیجی، پزشکان بسیجی و تلاشهای فرهنگی و علمی دانشآموزان و دانشجویان بسیجی خدمات مهندسی و 200 هزار حلقه تربیتی که بزرگترین شبکه تربیتی در کل جهان است خبر از بارور شدن شجره طیبهای میدهد که امام به دست خود غرس نمود و ما امروز شاهد برکات آن هستیم.
 
سردار نقدی با اشاره به ایجاد 140 هزار شغل به دست بسیجیان گفت: شما بسیجیان بدون دریافت هیچ گونه امکانات از دولت با تلاش خود در ایجاد شغل و در کمک به دولت و اهداف اقتصادی کشور حرکت کردید. البته در کنار اینها بسیج هیچگاه از اقتدار رزمی خود غافل نبوده است.
 
وی با تأکید بر اینکه بسیج وابسته به هیچ حزب، گروه و جناحی نیست، گفت: بسیج متعلق به همه کشورهاست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: مقام معظم رهبری از خطر نفوذ دشمن میگوید که این علامت شکست دشمن است. بعضی فکر میکنند این نفوذ این گونه است که چند جاسوس وجود دارد و از اول انقلاب هم بوده و تازگی ندارد. اینها نمیدانند ماجرا چیست.
 
سردار نقدی تصریح کرد: مسئله این است که امروز نفوذ به عنوان یک حرکت تاکتیکی نیست؛ بلکه استراتژی دشمن است.
نظر شما
پربیننده ها