دیدار با خانواده شهید «اسدالله کلهرزاده» در بیجار+ تصاویر

در راستای تکریم جامعه ایثارگری امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار با خانواده شهید معلم «اسدالله کلهرزاده» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۸۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 10May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در راستای تکریم جامعه ایثارگری امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار با خانواده شهید معلم «اسدالله کلهرزاده» دیدار کردند.

«اسدالله کلهرزاده» روز چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۲ میان خانواده‌ای متدین در روستای «ویسمراد» از توابع شهرستان بیجار به دنیا آمد.

وی در سال ۱۳۶۱ به عنوان معلم راهنما انتخاب شد و در طول خدمت صادقانه اش، دانش آموزان، اولیا و همکارانش را آنچنان شیفته خود کرده بود که همه او را از صمیم قلب دوست داشتند و از او به نیکی نام می‌برند.

اسدالله با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت بسیج درآمد و ضمن تشویق و ترغیب دیگران جهت مبارزه با کفر و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، خود نیز در سال ۱۳۶۵ از طریق بسیج آموزش و پرورش به جبهه اعزام شد.

وی در تیپ ۲۹ بیت المقدس سپاه پاسداران، سقای رزمندگان اسلام در خط مقدم جنگ بود و با ماشین تانکری که در اختیار داشت، آب آشامیدنی را برای مصرف همرزمانش حمل می‌کرد.

اسدالله پس از سال‌ها خدمت در خط مقدم جبهه سرانجام، روز بیست و چهارم دی ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه خسرو آباد (جبهه فاو) بر اثر اصابت ترکش نیرو‌های بعثی عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش در روز یازدهم بهمن همان سال پس از تشییع در گلزار شهدای بیجار به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار