رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان:

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند

«حسین‌پناهی» گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 29May 2023

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دهگلان به همراه امام جمعه، فرماندار و جانشین فرمانده سپاه این شهرستان با خانواده شهید «محمود کریمی» از شهدای شهرستان دهگلان دیدار کردند.

«سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) شهدا را الگوی حقیقی انسانی و کرامت توصیف کرد و اظهار داشت: امروز به واسطه رشادت‌های رزمندگان و خون پاک شهداست که ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

وی افزود: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

حسین‌پناهی یادآور شد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگ‌ترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

گفتنی است، پاسدار شهید محمود کریمی در سال ۶۸ در مریوان مجروح و مفتخر به جانباز هفتاد درصد شد و سرانجام در سال ۹۲ بعلت جراحات ناشی از مجروحیت جنگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها