رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیواندره:

جانبازان مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند

«مرادی» گفت: جانبازان ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند از این رو مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده تمام تلاش خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۵۹۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ - 11June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدصدیق مرادی» رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیواندره به همراه رئيس تبلیغات اسلامی در راستای تکریم جامعه ایثارگری امروز با «محمود دیوارگر» جانباز ۴۵ درصد و «شهناز جهانی» از جانبازان شیمیایی در این شهرستان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جانبازان در واقع شهیدان زنده این انقلاب هستند که با صبر و استقامت خود و بردباری خانواده‌هایشان، درس ایثار را برای ما آموختند.

وی افزود: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ و وفادار به ارزش‌های انقلاب و اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند و با اهدای سلامتی خود در جبهه‌های حق علیه باطل به اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت مبدل شدند؛ از این رو آحاد مردم جانبازان را شهیدان زنده می‌دانند.

رئيس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیواندره یادآور شد: جانبازان ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند از این رو مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده تمام تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار