رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز:

شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند

«خشکدامن» شهدا را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت خواند و گفت: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.
کد خبر: ۵۹۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 27May 2023

شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

«محمد خشکدامن» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سوم خرداد نماد مقاومت و پیروزی مردم ایران در برابر دشمنان جنایتکار است و این پیروزی بزرگ را شهدا و رزمندگانی رقم زدند که باورمندانه به جبهه حق پیوستند و از امر ولی زمان خود اطاعت کردند.

وی افزود: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار خود، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز شهدا را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت خواند و یادآرو شد: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار