استاندار کردستان :

باید اخلاص رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم

اسماعیل زارعی کوشا گفت :باید اخلاص رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم در غیر اینصورت در جنگ شناختی خواهیم باخت.
کد خبر: ۶۶۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 23May 2024

اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر پنج شنبه 3 خرداد ماه با تسلیت شهادت آیت الله شهیدی و همراهان ایشان اظهار کرد: امروز شهادت آیت الله رئیسی بر قلب امت اسلامی و حتی جوامع مستضعف غیر مسلمان ایران که شناختی از ایشان پیدا کرده بودند، سنگینی می‌کند و دلیل این امر آموزه‌های دین مبین اسلام است آنچه که موجب شد دوست و دشمن در فراق دکتر رئیسی عزادار باشند اخلاص مثال‌زدنی و مظلومیت ایشان بود.

وی افزود: تبعیت شهید رئیسی از اخلاقی است که از اصالت دین مبین اسلام گرفته شده و اگر اخلاق را از مناسک اسلامی و دینی جدا کنید جز پوسته‌ای از اعمال و حرکات باقی نمی‌ماند.

استاندار کردستان تصریح کرد: آنچه که امروز پیروزی و فتح خرمشهر را ماندگار کرده اخلاص رزمندگان است که برای خدا پا در میدان گذاشتند.

زارعی کوشا اعلام کرد: آموزه‌های دینی و اخلاص باعث شد تا نظام نوپای تحریم شده ایران اسلامی بدون زیرساخت و توانمندی در برخورداری از امکانات و لشکریان زبده نظامی کلاسیک جنگ طولانی مدت را با پیروزی پشت سر بگذارد و اجازه ندهد وجبی از خاک این کشور جدا شود.

وی تاکید کرد: باید اخلاص رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم در غیر اینصورت در جنگ شناختی خواهیم باخت.

استاندار کردستان با اشاره به سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر برای برگزاری یک مراسم و بزرگداشت شهدا نیست بلکه فرصتی برای تبیین دستاوردهایی است که این سرزمین در طول عمر خود برای اولین بار با آن آشنا شد و پیروزی بزرگ در عرصه‌های مختلف از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از این دستاوردها است.

زارعی کوشا اضافه کرد: شهید رئیسی همچون شهید بهشتی مظلوم زیست مظلوم مُرد و خار چشم دشمنان شد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی حکمرانی انقلابی مردمی را در قوه مجریه احیا کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار