فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

پیروزی ما در فتح خرمشهر با اقتدار همراه بود

سردار «حسینی» با بیان اینکه پیروزی ما در فتح خرمشهر با اقتدار همراه بود، گفت: سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی برای سپاه اسلام و شروع خفت و خواری برای ارتش زبون رژیم بعث بود که آمده بودند تا بمانند و نظام نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما با بازگشت خونین شهر به آغوش ایران اسلامی، شکست خوردند.
کد خبر: ۵۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 24May 2023

سوم خرداد طلوع خورشید فتح برای سپاه اسلام بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در ویژه برنامه گرامیداشت شهید شاخص شهرستان سنندج؛ شهید محمد جدید‌الاسلام اظهار داشت: دشمن با تحمیل یک جنگ نابرابر به دنبال نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و با اشغال خرمشهر، آمده بودند تا بمانند اما با رشادت رزمندگان و آزادسازی خرمشهر، شکست خوردند و این پیروزی سرآغازی برای پیروزی‌های پیاپی ملت در مقابل دشمن شد.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی آتش توپخانه و جبهه سخت بود اما جنگ امروز با همان ماهیت اما به شیوه‌ها و روش‌های دیگری است، افزود: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی، تمام دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بسیج شده‌اند اما بازهم با شکست مواجه شدند.

سردار حسینی با بیان اینکه روز سوم خرداد یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما امروز اینجا هستیم که یاد شهدای عزیز را در سوم خرداد سال ۶۱ گرامی بداریم.

این مسئول افزود: سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی برای سپاه اسلام و شروع خفت و خواری برای ارتش زبون رژیم بعث بود که آمده بودند تا بمانند و نظام نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما با بازگشت خونین شهر به آغوش ایران اسلامی، شکست خوردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد پیشرفت در ابعاد علمی و سیاسی کشور هستیم و از دشمن بعثی دیگر خبری نیست و اثری از آن باقی نمانده است

وی تصریح کرد: دیروز دشمن با جنگ سخت و آتش خمپاره‌ها وارد شد که نوکران استکبار در کنار آنان بودند و دنیای غرب رژیم بعث را حمایت می‌کرد و امروز هم جنگی دیگر با شیوه دیگر آغاز شد که باز هم همان عوامل ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلب‌ها؛ و پشت سر آنان کشورهای غربی بودند که در جنگ شناختی وارد شدند و باز هم شکست و خفت نصیب آنان شد.

این مسئول با اشاره به دستاوردهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش هاست و امروز شما شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمام ابعاد هستید.

در ادامه از خانواده شهید محمد جدید‌الاسلام تجیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار