امام جمعه بیجار:

روح جهاد و خدمت در شهید رئیسی موج می‌زد

حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی با بیان اینکه روح جهاد و خدمت در آیت الله رئيسي موج می زد گفت: مزد تلاش در راه خدمت به مردم و جهاد در راه خدا چیزی جز شهادت نیست.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 23May 2024
به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی در مراسم گرامیداشت سید الشهدای خدمت که در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي ایران زمین به ویژه شهدای خدمت و سید الشهدای خدمت شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت: این حضور معنا دار مردم در سراسر ایران اسلامی به ویژه حضور مردم دیار گروس در مراسم ها حاکی از این است که عمل صالح و خدمت صادقانه در یاد مردم میماند و مردم قدر دان ان هستند. 
وي بيان كرد: ایت الله رئیسی با تلاش و عمل صالح و صادقانه خود باعث شد حتی كساني که مخالف ایشان هستندبه خدمت گذاری صادقانه ایشان اذعان داشته باشند.

خورشیدی گفت: باید از سید محرمان شهید جمهور کسی که شب و روز به فکر عمران و آبادانی ایران زمین بود درس جهاد در راه خدا ومردم و درس تواضع را آموخت. وی عنوان کرد:مزد تلاش و خدمت صادقانه جز شهادت نیست.
وی با بیان اینکه سردار شهید اسلام شهید سلیمانی بعد از ۴۰ سال خدمت صادقانه با شهادت مزد تلاش هایش را گرفت عنوان کرد: ایت الله رئیسی بیش از ۴۰ سال در خدمت به نظام و انقلاب پاداشش چیزی جز شهادت نیست و شهادت از آن مردان خداست.
وی ادامه داد: مردم فهیم ایران زمان انتخابات ریاست جمهوری که طی ۵۰ روز آینده برگزار میشود ؛ رییس جمهوری را که راه و روش آیت الله شهید رئیسی را داشته باشد و راه ایشان را ادامه دهد انتخاب خواهند کرد،
خطیب جمعه بیجار اظهار کرد: این همه حضور مردم نشان از ارادت به رییس جمهوری داشت که به تلاش و خدمت برای مردم و عمل صالح مشهور بود.

خورشیدی گفت: در رسانه ها در شبکه های اجتماعی بخشی از فعالیت های شبانه روزی ایشان را اکنون مشاهده می کنیم. وی با بیان اینکه شهید رئیسی مصداق بارز رئیس جمهور مردمی بود گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهید رئیسی خستگی ناپذیر بود.
خورشیدی گفت: شهید جمهور دراین مدت سه بار به استان کردستان آمد و با برگزاری مراسم یاد بود توسط مردمان اهل سنت در سراسر استان به یاد سردار شهید خدمت دیدیم که چه مراسمهای باشکوهی برگزار شد.
 وی بیان کرد: کسی که پیرو امام خمینی و رهبر باشد و خود را سرباز خدمت به مردم بداند اینگونه می شود که شهادتش در روز ولادت امام رضا (ع) رقم بخورد

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار