استاندار کردستان:

شهید رییسی مدیریت جهادی را احیا کرد

اسماعیل زارعی کوشا گفت: شهید رییسی مدیریت جهادی و انقلابی را در دوران معاصر احیا و خدمت بزرگی را به جامعه ایران اسلامی ایران کرد
کد خبر: ۶۶۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱ - 27May 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان ،اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم هفتمین روز شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود شاهد اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری بوده که فتح خرمشهر به عنوان یکی از این اتفاقات خوشایند و از دست دادن شخصیت های بزرگ از جمله شهید رییسی از اتفاقات ناخوشایند و تلخ در کشورمان بوده است.

وی با بیان اینکه در دولت‌های گذشته نیز دارای مسوولیت‌های بوده‌ام، افزود: با مقایسه‌ای که در ذهن خود انجام داده‌ام، شهید آیت‌الله رئیسی در اخلاق اسلامی و اخلاق‌ورزی سیاسی نمونه بود و این ویژگی‌ها در وجود ایشان نهادینه شد.

وی تصریح کرد: شهید رییسی مقید به رعایت اخلاق اسلامی در حوزه مدیریت بود که در قدرت آن را رعایت می‌کرد.

استاندار کردستان یادآور شد: دولت‌هایی که پیش‌تر در کشورمان بر سر کار بودند همه مشکلات را برعهده دولت‌های قبلی می‌گذاشتند، اما آیت‌الله رئیسی با وجودی که با بدهی‌های بسیاری از دولت‌های گذشته روبه‌رو بود و بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور با مشکلات زیادی گریبان‌گیر بود، هیچ‌گاه دل ملت را خالی نکرد و لب به گلایه و شکایت نگشود.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه ویژگی های بارز شهید جمهور منجر به ناراحتی ملت ایران شد، گفت: کیفیت مراسم تشییع ایشان را دیدیم که جمعیت میلیونی مردم با همه تفکرات و از اقوام مختلف آمده بودند و به پهنای صورت گریه می‌کردند که ناشی از اخلاص و مردم‌داری این مرد شریف بود.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بارز آیت‌الله رئیسی این بود که هیچ‌گاه وارد حاشیه‌ها و اختلافات نمی‌شد و به کارگزاران و نمایندگان خود نیز در همه رده‌های مدیریتی توصیه می‌کرد که به توهین‌ها و تخریب‌ها جواب ندهند و وقت خود را صرف این کارها نکنند.

استاندار کردستان گفت: به حقیقت ایشان مدیریت جهادی و انقلابی را در دوران معاصر احیا و خدمت بزرگی را به جامعه ایران اسلامی ایران کرد و مدیریت جهادی را احیا کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه در طول ۳۳ ماه گذشته، هیچ پنجشنبه و جمعه‌ای را سراغ نداریم که ایشان استراحت کرده باشد، گفت: همین امر موجب شد کار دولت‌هایی که بعد از ایشان بر سر کار می‌آیند، سخت باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار