امام جمعه موقت شهر بانه:

آیت الله رئیسی درد مردم را به تمام معنا درک کرده بود

ماموستا جمال کریمی گفت: آیت الله رئیسی به درد و مشکلات مردم آگاه بود و به تمام معنا آن را درک کرده بود و همواره تلاش می کرد خواسته مردم محقق شود و در این راه نیز به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ - 21May 2024

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان،ماموستا جمال کریمی با اشاره به تواضع و فروتنی شخصت آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار داشت: ایشان هیچگاه خود را بالاتر از مردم نمی دید و همواره خود را خدمتگذار و نوکر مردم معرفی می کند و در راه خدمت به مردم نیز به شهادت رسید.
وی افزود: خاطرات حضور آیت الله رییسی در میان مردم تثبت شده و مردم ایران هیچگاه این رفتار متواضع و مردمی بودن ایشان را فراموش نمی کنند.
ماموستا کریمی با اشاره به خاطره دیدارشان به رییس جمهور در بانه گفت: در دیدار چند دقیقه ای که با ایشان داشتم درس اخلاص و تواضع را به من کاملا یاد آوری کرد علاوه براینکه شخصیتی متین و متواضع بود سعی می کرد شادی را به جمع انتقال دهد که هیچگاه دیدار ان روز را فراموش نخواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه آیت الله رییسی تحقق مطالبات مردم بود افزود: ایشان روحیه مطالبه گری را در میان مردم تقویت کرد و تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبه مردمی بکار گرفته بود.
امام جمعه موقت بانه شهادت رییس جمهور اسلامی ایران را ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام دانست و یاد آور شد: رییس جمهور مردمی یاور واقعی مقام معظم رهبری، شخصیتی انقلابی، جهادی و سختکوش داشت و با جان دل به مردم خدمت می کردند که با نیتی صادقانه و خالصانه برای حل مشکلات مردم بویژه در مناطق کم برخوردار شبانه روزی تلاش کرد و با حضور میدانی مسائل را پیگیری و رصد می کردند.
وی اظهار داشت: ایشان خار چشم مسئولین ناکارآمد و تنبل بود و در هر پست و جایگاهی که بودند با قاطعیت با انها برخورد می کرد.

روز یکشنبه بالگرد حامل سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه که به منظور افتتاح سد خدا آفرین به منطقه مرزی در استان آذربایجان شرقی رفته بودند در مسیر بازگشت به تبریر دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار