مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

دولت اهتمام جدی برای توسعه کردستان دارد

ماموستا «کریمی» گفت: مردم کردستان بدانند دولت آیت الله رئیسی اهتمام جدی برای توسعه این منطقه دارد و در سفرش اعتبار ویژه و مناسبی برای تغییر و تحول در کردستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ - 30June 2022

دولت اهتمام جدی برای توسعه کردستان داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی چهارشنبه در نشست هم اندیشی با روحانیون و اقشار مختلف در مریوان اظهار داشت: مریوانی‌ها مزردارانی هستند که همواره محبت اهل بیت و مدافع انقلاب اسلامی هستند و هدف از این سفر نیز بررسی مشکلات و شنیدن دغدغه‌های مردم جهت انعکاس به ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: مردم کردستان بدانند دولت آیت الله رئیسی اهتمام جدی برای توسعه این منطقه دارد و در سفرش اعتبار ویژه و مناسبی برای تغییر و تحول در کردستان اختصاص یافته است.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار داشت: با فراکسیون اهل سنت مجلس نشست‌هایی داشتیم تا کل روحانیون مناطق اهل سنت کشور از یک حقوق مساوی و درخور شانی بهره‌مند شوند و در همین راستا طرحی به مجلس ارائه داده شده که ان شا الله بخش عظیمی از مشکلات معیشتی ماموستایان برطرف شود کما اینکه مطالبات روحانیون به سمع و نظر ریاست جمهوری خواهد رسید.

ماموستا کریمی ضمن تقدیر از خدمات فرماندار مریوان، اضافه کرد: اگر نوع نظارت‌ها و مدیریت‌های مسئولان دلسوزانه باشد، قطعا مشکلات جامعه و دغدغه‌های مردم به حداقل می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار